2011-07-11

Brak prądu








Wyłączyli nam prąd. Na jakieś 2 godziny. Chłopcy poszli na zakupy a ja właśnie stanęłam w przedpokoju z odkurzaczem. No i ten prąd. W domu było pobojowisko, ale jakoś tak popatrzyłam na Lenę i pomyślałam, że rzadko mamy taki czas. Kiedy Gucio nie odbiera jej uwagi, a ja nie mam czegoś niezwykle ważnego do zrobienia i po prostu siedzę z nią na podłodze.
W sumie to dzieci, spokojne i łatwo zajmujące się same sobą, tak jak Lena mają przechlapane - Gucio wymagał uwagi, Lena idzie do kącika rysować. No i ma dużo mniej czasu sam na sam ze mną.
Ale wyłączyli ten prąd i zamiast coś robić udało nam się dobre 3 godziny pobyć. Ze sobą. Z farbami. Z plasteliną. Z naklejkami.
Zdecydowanie do powtórzenia!

To samodzielna kompozycja Leny. Dostała ode mnie tylko kształty i sama je nakleiła tak jak uznała.

A to świetne naklejki - osobno były głowy i trzeba było je dołączyć do korpusów. Byłam pewna, że Lena je pomiesza i ułoży fantazyjnie. Ale metodycznie odnalazła wszystkie pary i nakleiła jak widać. Zaczęła od królewien i wróżek. Nic się nie da zrobić;)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie to zostało opisane.

Anonimowy pisze...

Oczywiście czasami są przerwy w prądzie i ten czas można jak najbardziej kreatywnie spędzić. Ja jestem zdania, że na pewno warto jest korzystać z ofert tańszego prądu. W takiej sytuacji ja wybrałem ofertę z https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ i jestem zdania, że jest to bardzo mądry wybór.

Anonimowy pisze...

Dlatego ja właśnie zdecydowałem się na montaż instalacji fotowoltaicznej. Muszę przyznać, że bardzo fajnie o tym napisano w http://www.tania-energia.com.pl/slonce-daje-prad-proste/ i jak dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie.

Natalia Zimniewicz pisze...

Zaniki prądu niestety się zdarzają i niestety my nie mamy na to żadnego wpływu. Ja również jestem zdania, że warto jest mieć po prostu instalację fotowoltaiczną. Jak czytałam w artykule http://www.domynaczasie.pl/jakie-sa-korzysci-z-instalacji-fotowoltaicznej to jest całkiem sporo korzyści z tego płynących.

Tomasz Krawczyk pisze...

Faktycznie czasami zdarzają się sytuacje, że nie ma prądu i ja jestem zdania, że również warto jest wiedzieć co wtedy robić. Ja zdecydowanie w takich sytuacjach dzwonię po elektryka http://www.elektryk.i-wroclaw.pl/ gdyż wiem, że jest to najlepsze rozwiązanie.

Natalia Zimniewicz pisze...

W momencie gdy nie ma prądu to również myślę, że warto jest sprawdzić czy aby na pewno nasza instalacja elektryczna działa właściwie. Teraz już wiem, że w razie czego to elektryk https://elektrycy.warszawa.pl/ jest w stanie przybyć w bardzo krótkim czasie.