2009-12-28

Człowiek (i prezent)

Wczoraj po bielańskim śpiewaniu kolęd spotkaliśmy się z Tomisiami:) i dopiero wieczorem zdałam sobie sprawę, że wszystkie zdjęcia zrobiłam ich aparatem.... (poproszę kilka!)


Samolotowy prezent zaowocował budową wielkiego lotniska z klocków i spaniem na jednym skrzydle;)

A rozmowy jakie przeprowadziłam wieczorem z Guciem utwierdziły mnie w niezwykłości jego przemyśleń... Mimo że było już dawno po rytualnym "dobranoc"...wciągnął mnie w rozmowy o wojnie, o śmierci, wręcz o "sensie życia". Już się nie dziwię, że ma obgryzione paznokcie. Przypomniało mi się jak sama wszystko mocno przeżywałam i mam nadzieję, że uda nam się go z tą jego wrażliwością jakoś ze światem oswoić.

3 komentarze:

-Longina- pisze...

Rosnie z Gucia chyba mały lotnik. :) buziaki

Bogna Szałkowska pisze...

nie za wiele, ale coś zebrałam i wrzuciłam.
Przepiękne zdjęcia.
:)))

Bogna Szałkowska pisze...

eeee.... w sensie te Wasze, a nie moje :DDD