2009-03-25

Asymetria

Ha! No to mi się podobało. Pewnie drugi raz powiedziałabym co innego itd, ale było ok, szczególnie jak na kogoś, kto pierwszy raz w tv na żywo. Lekki stres. Ale za to Hela na luzie:)
Zabrakło mi trochę dokładniejszych informacji o asymetrii, o tym jak nosić... ale taki to już program. Trochę teledyskowy.
Filmik od nas z domu tu.
A ze studia tu.

A zdjęcia z nagrywania niestety zgubiłam....


Nie myślałam, że jeszcze zrobię takie fotki...tej wiosny.

Mimo że rano zaskoczyła nas aura, Hela dzielnie podróżowała autobusem po całej Warszawie.
Łącznie z odwiedzeniem Marcina w antykwariacie i zrobieniem tam kupy;) 10 minut po wyjściu ze studia. A zakładaliśmy się, że zrobi na wizji...haha.

9 komentarzy:

Gabryjelov pisze...

Oglądałyśmy!Gratulujemy!Suuuuper sprawa.A Hela jak gwiazda!My też borykałyśmy się z asymetrią.Skończyło się na rehabilitacji,ale jesteśmy zadowolone i jest już ok.Pozdrawiamy:)))

Anonimowy pisze...

dobrze ze porusza sie takie tematy w mediach. kiedys na pewno bylo tego mniej.

Anonimowy pisze...

O rany, czlowiek wyjezdza na pare miesiecy z miasta, a tu wyrosly nowe celebrytki!:) bardzo fajnie i naturalnie wyszlyscie!

tomek

Magda pisze...

Eeeee, no zawodowo :)
tola obejrzała i pokazuje, że chce jeszcze.
/bo wczoraj obejrzałam tylko studio/

Anonimowy pisze...

a ja jak zobaczylam cie kasiu to pomyslalam o to moja znajoma.dopiero potem doszlo do mnie ze my sie z bloga znamy a wlasciwie ja was;-)pozdrawiam cieplutko

Katarzyna Gałązka pisze...

fabma, a moze sie ujawnisz:)))) i moze gmyzka tez by chciala???:))) tyle czsu sie znamy, a nie znamy...

Anonimowy pisze...

kasiu ja niestety bloga nie pisze bloga.ale moze masz jakis pomysl jak moglabym dac sie poznac???mamy coreczki w podobnym wieku,moja jest z wrzesnia;-)

Katarzyna Gałązka pisze...

Wiem. czekalam az sie zjawi na swiecie, bo dawalas znac czasem... moze podeslij nam jakies foto?:) swoje...coreczki... na maila

Katarzyna Gałązka pisze...

galazkakasia@gmail.com